Fem holdepunkter bag KIMO’s fastprisaftale
KIMO tilbyder service- og supportaftaler til kunder, som ønsker fordelen af at have et fast timeantal support, tilknyttet deres organisation. I serviceaftalerne indgår service af alt IT-udstyr, som er omfattet af aftalen samt support af medarbejderne i det ønskede timetal.
Fordelen ved en fastpris aftale, er at der ikke tilkommer nogle ekstra udgifter, og virksomheden derfor ved hvad det præcise IT-forbrug er hver måned.
KIMO kan endvidere tilbyde en ensartet prisstruktur på drift, såvel som på hosting af servere. Det betyder, at prisen bevæger sig op eller ned i forhold til driften og/eller antallet af servere.
KIMO’s fristprisaftaler på IT-driftsleverancer kredser om følgende 5 temaer:
- KIMO vil sikre en tæt assistance til kundens brugere på de forskellige lokationer ved at være til stede onsite – ud over det daglige beredskab remote i KIMO Helpdesk
- KIMO’s drift af server- og pc-infrastruktur fungerer på basis af en automatiseret overvågning, kontrolleret og dermed stabil styring via KIMO´s systemer
- KIMO dokumenterer fra opstart og fremad infrastrukturen og brugerrettigheder for at sikre en optimal og sikker drift
- KIMO’s løbende rapportering af driften går videre end passive registreringer af oppetider og henvendelser. Vi måler på tilfredsheden med IT, på læringen af brugen af IT, på anvendeligheden af IT samt udbyttet (effekt) af IT i organisationen.
- SPoC – KIMO vil gerne være Single Point of Contact. Hvis I har 3. partsleverandører, vil KIMO såfremt det bliver nødvendigt, tage kontakt til de eksterne samarbejdspartnere og holde kontakten indtil opgaven er løst. SPoC sikrer, at ingen opgave falder mellem flere stole, og at samarbejdet sker gnidningsløst.
KIMO’s prisstruktur går på to ben. Dels giver vi en konkurrencedygtig fastprisstruktur på service og support, dels giver vi en, mellem parterne unik aftalt timepris, for en bedre og mere agil adgang til IT-udviklingsprojekter.