Træt af uforudsete IT-udgifter?
Med en fastprisaftale hos KIMO får du fuld kontrol over dine IT-omkostninger – ingen overraskelser, kun stabil drift.

Vil du have forudsigelige IT-omkostninger?
Med en fastprisaftale fra KIMO Consult får din virksomhed professionel IT-drift og support til en fast månedlig pris. Du undgår uventede ekstraudgifter og får fuldt overblik over dine IT-omkostninger.
På den måde sikrer du en stabil og effektiv drift, uden at du skal bekymre dig om skiftende priser.
Hvilke fordele er der ved en fastprisaftale hos KIMO?
Med en fastprisaftale får du tryghed i hverdagen og en IT-løsning, der understøtter din virksomheds drift.
Ingen uventede omkostninger – En fast pris hver måned
Løbende vedligeholdelse – IT-systemer, der altid er opdaterede
Hurtig support – Assistance, når du har brug for det
Skalerbar løsning – Justér aftalen efter virksomhedens behov

En fleksibel prisstruktur tilpasset din virksomhed eller organisation.
Vores fastprisaftale kan tilpasses, så den matcher din virksomheds størrelse og behov. Har du brug for mere kapacitet, kan aftalen nemt justeres op eller ned i takt med din drift.
Vi tilbyder en fleksibel model, der kan omfatte alt fra grundlæggende IT-support til mere omfattende driftsløsninger. På den måde får du en IT-aftale, der passer til din virksomheds udvikling – uden uforudsete omkostninger.
IMPLEMENTERING AF NY IT-DRIFTSLEVERANDØR
Specielt ved overgang til KIMO som ny leverandør er der imidlertid flere nødvendige skridt, som bør tilgodeses for en succesfuld overgang og opstart, herunder kendskab til kompetencer og møde med ny leverandør, dokumentation af eksisterende infrastruktur og afklaring af forventninger til driften.
Efter en gennemgang af kundens pc-, server- og netværksinfrastruktur, vurderer KIMO antallet af forventet timeforbrug, og i fællesskab kommer vi frem til en fastpris aftale, hvor alt er inkluderet (inkl. migreringsprojekt fra nuværende leverandør ved opstart med KIMO). I forbindelse med overtagelsen af IT-driftsleverancerne foreslår KIMO, at vi følger en nøje planlagt implementeringsplan for at sikre, at overdragelsen, såvel som det kommende løbende samarbejde får gode kår.
Implementeringsplan
- Kontraktmøde mellem ledelser hos kunden og KIMO om driftsleverancer og udviklingsprojekter
- Procesmøde, hvor nøglepersoner – IT-driftsorganisationen – hos kunden og i KIMO møder hinanden og forventningerne afstemmes (mål, organisation og samarbejdsflader samt forberedelse af seminar (3) og statusmøder). Deltagere er ledelse, IT-organisation, superbrugere, teknikere osv.
- Foreløbig dokumentation af pc- og serverinfrastruktur, indkøring af IT-service og -support samt seminar herom til afklaringer ifm. kommende service og support. IT-ledelser deltager
- Kick off – KIMO overtager IT-driften hos kunden. Herunder opstart af migrering fra nuværende leverandør
- Rullende IT-service og -support
- Aftalte kvartårlige statusmøder mellem kunde og KIMO.

MIGRERING FRA NUVÆRENDE LEVERANDØR
For at sikre, at KIMO besidder tilstrækkelig information til at gå i drift, indleder vi kick off som ny leverandør med en struktureret migrering fra nuværende leverandør. Migreringen forløber over tre måneder:
- måned: Opstart med to leverandører – KIMO og nuværende leverandør – formålet er at sikre overdragelse af viden, planlægning af migrering af servere til KIMO, hvor nuværende leverandør er til stede
- måned: Migrering samt løbende dokumentation af servere og netværk (nuværende leverandør vil være i beredskab)
- måned: En buffer for fuld drift og eksklusion af nuværende leverandør (måske ikke behov for leverandør)
KIMO leverer en gennemsigtig prisstruktur – med rum til udviklingsprojekter. KIMO sikrer fuld gennemsigtighed på den daglige drift med en konkurrencedygtig fastprisstruktur. Fordelen herved, er, at der ikke tilkommer ekstra udgifter. Kunden ved, hvad det præcise IT-forbrug er hver måned.