KIMO tilbyder sig som kundens IT-chef i forhold til IT-udvikling og samarbejde med leverandører
Der kan være gode grunde til at styrke IT-supporten. Med stadig flere vitale, men også komplekse IT-systemer stiger behovene for løbende kompetenceudvikling og opgraderinger.
Flere kunder blandt de faglige organisationer betjener sig i dag af de to centrale it-systemer M4 og F2 til henholdsvis medlemsbetjening og sagsbehandling. De har ambitioner om at styrke medarbejdernes kompetencer ift. deres brug af systemerne for derigennem at kunne optimere og anvende systemerne ensartet på tværs af organisationen.
Medarbejdernes IT-kompetencer er også en altoverskyggende forudsætning for, at kunden vil kunne levere den ønskede og fremtidssikrede medlemsbetjening. Med de rette kompetencer i behold opnår foreningen en betydelig bedre udnyttelse af systemernes muligheder og fordele i forhold til sagsbehandlingen og medlemskontakten – ligesom risikoen for fejl mindskes.
KIMO tilbyder sig som kundens IT-chef i forhold til IT-udvikling og samarbejde med leverandører