Vi gør en dyd ud af at udføre vores arbejde korrekt, men bruger ikke kundens tid unødigt. Vi stræber efter altid at give den bedste service, samt den hurtigste responstid til vores kunder. Vi ønsker at alle vores kunder, ikke bare er tilfredse med os, men føler at de har fået det bedste af det bedste, når vi har hjulpet dem, uanset opgavens omfang.
Vi har en særlig ambition om at være helt tæt på NGO’er, organisationer og foreninger. Det gør Kimo helt unik som leverandør af IT-drift. Vi taler med medarbejderne og har forståelse for, hvordan IT skal understøtte arbejdet og udviklingen gnidningsløst netop i denne verden.
KIMO vil derfor også kunne levere tilbud på IT-leverancer, som er prismæssigt konkurrencedygtigt, som samtidig sikrer en god, daglig support i foreningen med rum til de nødvendige IT-udviklingsopgaver.
KIMO’s vision er, at vi VIL være kundernes foretrukne IT-servicepartner, og vi sætter en ære i at udføre alle opgaver til punkt og prikke. Kunderne skal føle at de får løst deres IT-udfordringer/opgaver smertefrit.
KIMO kan hjælpe med alt, hvad der vedrører it samt rådgivning omkring 3. parts leverandører. Ingen opgaver eller virksomheder, er for store eller for små.