Hvert år laver vi en kundetilfredshedsundersøgelse, hvor vi spørger vores kunder, hvad de egentlig synes om os. Undersøgelsen for 2016 er netop afsluttet og igen år stillede vi tre enkle spørgsmål, som skulle vurderes på en skala fra 1-5 hvor 5 er bedst.

Spørgsmålenes formål er at få vurderet kundernes generelle tilfredshed, hastigheden hvormed vi løser IT problemer samt sandsynligheden for at kunderne vil anbefale Kimo Consult. Herunder ses den samlede gennemsnitlige score, for hvert af de 3 spørgsmål.

 

Årets resultater viser at vi ligger i den rigtig gode ende af skalaen med en score på over 4,5 ud af 5 på alle tre parametre. Vi er naturligvis meget stolte af det stærke resultat, men det betyder ikke, at vi vil hvile på laurbærrene, tværtimod. For arbejdet med at yde en så god service og support som overhovedet muligt, er en løbende proces der aldrig stopper.

Igen år havde alle deltagere mulighed for, at deltage i lodtrækningen om en lækker præmie. Årets præmie var en iPad air 2 og den heldige vinder blev Malene fra Advice a/s stort tillykke til hende.

 

Udover de gode resultater, fik vi også nogle rigtig fine kommentarer med på vejen. Her er et lille udpluk af dem.

  

Du kan læse flere kundereferencer ved at trykke her.